جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 12   آیفون 12 پرو مکس   قاب آیفون 12 پرو مکس   قاب ESR آیفون 12 پرو مکس | ESR Air Shield Boost Case iPhone 12 Pro Max

قاب ESR آیفون 12 پرو مکس | ESR Air Shield Boost Case iPhone 12 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب آیفون 12 پرو مکس مدل Air Shield Boost برند ESR

قاب ESR Air Shield Boost آیفون 12 پرو مکس در دو طرخ کریستالی شفاف و مشکی می باشد که قسمت پشتی و بامپر آن انعطاف پذیر است تا گوشی به آسانی درون آن قرار بگیرد. این قاب کاملا با شارژر وایرلس اپل و سایر شارژر وایرلس ها سازگار می باشد. همجنین این قاب دارای Air-Guard در گوشه های خود برای دفع ضربه و فشار می باشد. کیک استند نگهدارنده گوشی به حالت های عمودی و افقی از ویژگی های مدل Air Shield Boost است.



در دو طراحی شفاف کریستالی و مشکی مات

قاب Air Shield Boost در دو طرح عرضه شده که یکی کاملا شفاف و کریستالی می باشد تا رنگ و نمای اصلی گوشی را نمایش دهد و دیگری مشکی مات طراحی شده است. قسمت پشتی قاب انعطاف پذیر می باشد و تا مدت های طولانی در برابر تغییر رنگ مقاوم باشد. بامپر گوشی نیز از TPU نسبتا نرم و انعطاف پذیر می باشد تا گوشی به آسانی وارد و خارج شود. همچنین بر روی دکمه های گوشی نیز پوشیده شده است تا از آن ها نیز محافظت شود.



گوشه های دارای Air-Guard و تست سقوط

چهار گوشه ی قاب از تکنولوژی Air-Guard بهره مند هستد تا در صورت سقوط ناگهانی گوشی و یا وارد شدن فشار به آن، این فشار دفع شود تا به گوشی آسیبی وارد نشود. همچنین این قاب تست های سقوط را با موفقبت گذرانده است تا در برابر فشار ناشی از سفوط نیز تا حدود زیادی مقاوم باشد.



محافظت از پنل لنزهای دوربین و لبه های صفحه نمایش

لبه های قاب ESR Air Shield Boost آیفون 12 پرو مکس کمی برجسته طراحی شده اند تا از لبه های صفحه نمایش گوشی محاقظت کنند. در قسمت پنل لنزهای دوربین نیز قاب کمی برجسته تر است تا از این ناحیه حساس نیز در برابر خط و خش و آسیب های مشابه هم محافظت شود.

سازگار با شارژر وایرلس

این قاب با انواع شارژرهای وایرلس سازگار می باشد تا برای شارژ بی سیم گوشی نیازی به جداسازی قاب نباشد. تنها کافییست گوشی را بر روی شارژر وایرلس اپل یا سایر شارژر وایرلس های سازگار با iPhone 12 Pro Max قرار دهید تا عملیات شارژ شروع شود.

قاب ESR مدل Air Shield Boost
مناسب برای Apple iPhone 12 Pro Max
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
سازگار با شارژر وایرلس اپل و سایر شارژرهای بی سیم
دارای پایه استند نگهدارنده گوشی
طراحی شفاف و کریستالی
سبک و باریک

برندESR
مناسب برایApple iphone 12 Pro Max
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب ESR آیفون 12 پرو مکس | ESR Air Shield Boost Case iPhone 12 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط